סיורים מאורגנים לאתרי תיירות ברומא

סיורים מאורגנים

רומא כולה היא אתר תיירותי ומטבע הדברים, יש בה הרבה מקומות שבהם ניתן לבקר ולטייל.

הדרכות באנגלית – ניתן לקבל במקום בלי הרשמה מראש

ברוב אתרי התיירות הראשיים יש הדרכות שאין צורך  להזמינן מראש. רוב ההדרכות הן בשפה האנגלית ואם אין לכם בעיה עם הבנת השפה, תוכלו לרכוש הדרכה בו במקום ללא צורך להזמין מראש.

מוכרי ההדרכה הם לא המדריכים

בדרך-כלל האנשים שיציעו לכם הדרכות באתרי התיירות, הם לא אלו שידריכו אתכם בפועל. מדובר ברוב המקרים באנשים שתפקידם לשווק  ולמכור את ההדרכות, את המדריך תכירו רק כאשר יחל הסיור.

המדריך

פעמים רבות תגלו שהמדריך שלכם, מדריך גם באתרים אחרים. במידה והוא היה מדריך טוב, כדאי ורצוי להיצמד אליו ולוודא שהוא יהיה המדריך שלכם גם באתרים האחרים. כדאי לשאול אותו באיזה אתרים נוספים הוא מדריך ומתי ואז לארגן את הסיורים הבאים שלכם בהתאם. מדריך טוב יכול לשנות את חוויית הטיול שלכם.

לפני שאתם משלמים עבור הסיור תבדקו מי המדריך ועד כמה אתם מתחברים אליו. בין היתר כדאי לבדוק האם אתם מבינים את האנגלית שלו. ישנם מדריכים טובים שדוברים אנגלית עם מבטא איטלקי וקשה להבינם, לכן חפשו לכם מדריך שההגייה שלו מובנת לכם, אחרת מפח הנפש יהיה גדול.

טיפ למדריך – כמה כסף לתת טיפ למדריך?

נהוג לתת בין יורו אחד לחמישה יורו כטיפ למדריך, מעבר לתשלום על הסיור.

מחירי ההדרכות באתרים השונים

המחירים של ההדרכות  במרבית המקרים דומים בין כולם. (הבדל של כמה יורו לכאן ולכאן).

חשוב שתיקחו הדרכות

ההצעה שלי היא, לקחת הדרכות באתרי התיירות. הסיבה העיקרית נובעת מהעובדה שקשה מאוד להבין לבד את כל ההסברים על האתרים, ההיסטוריה והמשמעויות של המקום. אומנם יש כיתוב, אולם הוא לא ממש מספק וגם לא תמיד ברור.

אינטרנט אלחוטי בטלפון הנייד

במידה ויש לכם אינטרנט אלחוטי וטלפון (יש לרכוש מראש), תוכלו לטייל ללא סיור מאורגן, אבל זאת רק אם הכנתם מראש את הטיול, את המסלול ומידע רלוונטי על האתרים.

סיורים בעברית

ישנם גם סיורים בעברית – ניתן להקיש בגוגל רומא בעברית ולקבל מידע מפורט על כך – ישנה חברה אחת גדולה ועוד כמה אנשים פרטיים.

(לא הצלחתי להבין איזה קישור לשים… מצאתי את זה: http://www.romabest.co.il/site-map/tours-in-roma זה מתאים? רלוונטי? ) – לא זה לא מתאים

דברי אתי מחר בטלפון על קישורים

סיכום הטיפים: -סדרי לפי הסדר

  • לקחת סיורים
  • לקחת סיורים במקום
  • לבדוק מי המדריך לפני שמשלמים
  • לקחת בחשבון שמי שמכר לכם את הסיור אינו בהכרח המדריך
  • מצאתם מדריך טוב, תבדקו איפה הוא מדריך מחר ותלכו אחריו
  • בד"כ מי שקונה לכם את הכרטיס לאתר זה המדריך, מה שמקצר זמן ופרוצדורה
  • כדאי להזמין סיורים בעברית מראש