סיורים של "הופ און הופ אוף" ברומא

אוטובוס תיירים ברומא – "הופ און הופ אוף"

כמו בכל האתרים באירופה, גם ברומא ישנם  אוטובוסים של  "הופ און הופ אוף" – מדובר באוטובוסים עבור תיירים (אבל לא רק), שעוברים בכל נקודות התיירות החשובות ברומא.

אפשר לקנות כרטיסים ליום אחד (או יותר) וניתן לראות את רומא מהאוטובוס עם הסברים.

קריטריונים לבחירת חברת האוטובוס הנכונה

כרטיסים לאוטובוס "הופ און הופ אוף" 

אפשר לרכוש באוטובוס עצמו או בדוכני עיתונים שנמצאים בסביבה. תוקף הכרטיס בדרך-כלל הוא ליום אחד ומחירו נע סביב ה- 20 יורו, שזה אומנם לא זול אבל בהחלט כדאי.

ניתן לרכוש כרטיס למשך 24 שעות, 48 שעות וכך הלאה, ההבדלים בין מחירי הכרטיסים הוא מזערי וזאת כדי למשוך את התיירים לטיולים הארוכים.

איך מחליטים באיזו חברת אוטובוסים קונים כרטיסים

 השאלה היא כמה זמן עומד לרשותכם ומה התכנון שלכם.

תדירות האוטובוסים

ברוב המקרים, האוטובוסים עוברים במסלול של האתרים המרכזיים, ניתן לרדת, לראות ולטייל  ואז לחזור לאוטובוסים. על כן, חשובה מאוד התדירות של האוטובוסים. בדרך-כלל מדובר בתדירות של כ- 10 דקות.

מספר התחנות והיכן התחנות ממוקמות

כדאי לבדוק גם את נושא התחנות, האם יש הרבה או מעט לאורך המסלול, ככל שיש הרבה יותר תחנות היכולת שלכם להגיע ליותר אתרים היא גבוהה ולכן מומלצת יותר. זאת ועוד, כדאי לבדוק האם יש תחנה ליד המקום בו אתם משתכנים ואז בהחלט מומלץ לרכוש כרטיס לשלושה ימים.

ההסברים באוטובוס הן בשפה האנגלית באמצעות אזניות

ההסברים באוטובוסים הם בשפה האנגלית באמצעות אזניות. את האזניות תקבלו עם רכישת הכרטיס, לכן  שמרו עליהן  וגם על הקבלה, זה מה שיעיד על כך שרכשתם כרטיס לאוטובוס.

יתרונות נוספים של אוטובוס תיירים

אני באופן אישי, אהבתי להתנהל ברומא עם האוטובוסים של ה"הופ און הופ אוף" גם כאוטובוס רגיל, הוא הגיע במהירות והיה מרווח ולא צפוף.  להבדיל מהאוטובוסים הציבוריים והרכבות ברומא שסובלות משביתות איטלקיות מדי פעם, אוטובוס התיירים פועל תמיד וללא בעיות.